کتاب مورچه کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی - قسمت اول - کتاب مورچه

یادگیری زبان انگلیسی سالیانی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. امروزه اگر در حد متوسط به زبان انگلیسی مسلط نباشیم، از خیلی از کارها مانند درس خواندن و حتی کار خوب پیدا کردن عقب می‌مانیم. زبان انگلیسی به دلیل اینکه یک زبان راحت و ساده است، امروزه به زبان علم و زبان مشترک بین ملل مختلف تبدیل شده است. در زندگی روزمره هم این موضوع کاملا مشهود است که اگر با این زبان آشنایی ابتدایی نداشته باشیم،‌کار کردن با تمام گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها و حتی بعضا سیستم صوتی و تصویری هم سخت می‌شود. در عصر حاضر که عصر ارتباطات است، تسلط به یک زبان بین‌المللی از الزامات است و به هیچ سن و سالی محدود نمی‌شود. شما باید در هر سنی که هستید اقدام به آموزش زبان کنید. به طور کلی فرآیند یادگیری زبان دوم به تقویت ذهن و حافظه کمک می‌کند.

درباره کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی

این روزها همه به دنبال ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای رسیدن به اهدافشان هستند. حتی در یادگیری نیز ما علاقه داریم با صرف کمترین زمان و هزینه، موضوع مورد نظر را یاد بگیریم و بتوانیم از آن استفاده کنیم. کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین مجموعه‌های فشرده زبان آموزی است که به کمک آن می‌توانید به ساده‌ترین روش ممکن در هر زمان و مکانی اقدام به یادگیری زبان کنید.

این مجموعه شامل ۱۵ قسمت است که در کل ۶ ساعت و چهل دقیقه از شما زمان می‌گیرد و اگر هر روز به یک قسمت از آن گوش دهید، بعد از حدود دو هفته دانش زبان شما به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. با کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی، زبان آموزی شما به کلاس محدود نمی‌شود و شما می‌توانید برای مثال در ماشین خود و پشت ترافیک به آن گوش دهید. این کتاب به قلم زینب تیموری نوشته شده و به همت نشر آوای دانش گستر منتشر شد. گوینده این کتاب صوتی محسن معرفی است که با لحن درست و تلفظی دقیق به آموزش زبان پرداخته است. لحن درست در زبان آموزی از اهمیت بالایی برخوردار است که حسین معروفی به بهترین شکل این کار را انجام داده است. شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت سایت کتاب مورچه و یا دانلود رایگان اپلیکیشن آن این مجموعه کامل را داشته باشید و در هر موقعیتی حتی در مترو و اتوبوس به فراگیری زبان انگلیسی بپردازید.

درباره متد پیمزلر در کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی

آقای پل پیمزلر مبدع این روش است. ایشان معتقد است که برای آموزش زبان در ابتدای کار نیازی به نوشتن و یا استفاده از کتاب نیست. این روش بر مبنای شنیدن و تکرار کردن است. شنونده با تلفظ صحیح کلمات از زبان یک بومی، مجبور به تکرار آن است. این کار باعث می‌شود که زبان اموزش هم تلفظ درست را یاد بگیرد و هم بتواند آن را حفظ کند.

درباره‌ی انتشارات آوای دانش گستر

انتشارات آوای دانش گستر یکی از انتشارات قدیمی است. این انتشارات از سال ۱۳۷۱ فعالیت حرفه‌ای خودش را آغاز کرده است. آوای دانش گستر بیشتر از ۷۰ عنوان کتاب با موضوعات علمی، کنکور، کمک آموزشی و کتوب عمومی به چاب رسانده است. استقبال علاقه مندان کتاب از جمله استادان، مولفين و مترجمين موجب گردیده تا بسیاری از کتاب های منتشر شده خود رابه دفعات تجدید چاپ نمايد.

کتاب‌های انتشارات آوای دانش گستر در كليه مقاطع با همکاری مولفان کتاب‌های درسی با تجربه کشور تدوین گردیده است و توجه به کیفیت محتوای کتاب‌ها و رعایت اصول کلی در تدوین و تالیف این کتاب‌ها هميشه مورد نظر اين انتشارات بوده است تعداد زیادی از کتاب‌های این انتشارات دارای عناوین برتر و برگزیده شده‌اند.

انتشارات آوای دانش گستر در سال‌های گذشته به انتشار کتاب‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی و كليه كتاب‌هاي زيربط اقدام کرده است و نيز علاوه ‌بر تهیه و نشر کتاب‌ها، به چاپ و نشر و پخش و فروش کتاب‌های این گروه و کتاب‌های دانشگاهی همت گمارده است. به طور کلی این انتشارات خوش‌نام دست به انتشار کتاب‌هایی می‌زند که در آموزش به مخاطبان کارامد باشد و افراد حرفه‌ای در حوزه‌های تخصصی مولف و با نویسنده‌ی آن باشند.

کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی مناسب چه کسانی است

کتاب آموزش زبان انگلیسی با متد پیملزلر برای تمام کسانی که می‌خواهند یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنند مناسب است. این کتاب صوتی مناسب کسانی است که وقتی برای کلاس رفتن ندارند و ترجیح می‌دهند در حد فاصل رسیدن به محل کار یا خانه یا در زمان‌های آزاد بین روز، از ساعتشان نهایت استفاده را ببرند. هدیه دادن این کتاب صوتی به پدرها و مادرها نیز پیشنهاد می‌شود تا در زمان‌های خالی یا هنگامی که مشغول امور خانه هستند، به یادگیری هم مشغول باشند. حت یکسانی که سواد کافی برای خواندن و نوشتن ندارند نیز می‌تواند با این کتاب صوتی زبان انگلیسی بیاموزند.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها