کتاب مورچه انتشارات معتبر برای چاپ‌ کتاب - کتاب مورچه

انتشارات معتبر برای چاپ کتاب از مهمترین مواردی است که نویسنده باید آن را در اولویت قرار دهد. همانطور که به خوبی مطلع هستید هر یک از افراد و نویسنده‌هایی که قصد نگارش دارند مدت زمان زیادی را صرف این موضوع می‌کنند و در بسیاری از مواقع نیز تحقیقات زیادی در رابطه با پیش بردن کتاب خود انجام خواهند داد. به همین دلیل در زمان انتخاب ناشر و انتشارات بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند و قصد دارند که کتاب خود را برای چاپ، به بهترین انتشاراتی بسپارند. علاوه بر این موضوع برای اینکه یک کتاب بازدهی مناسبی داشته باشد باید توسط انتشاراتی‌های شناخته شده به چاپ برسد. پس این موضوع را در نظر داشته باشید که قبل از مراجعه باید در رابطه با انتشاراتی مد نظر خود تحقیقات لازم را به عمل آورید. برخی از آنها با توجه به این موضوع که شما برای اولین بار قصد چاپ کتاب دارید، ممکن است با آن موافقت نکنند، اما این موضوع شامل همه انتشاراتی‌های معتبر نمی‌شود. در ادامه قصد داریم در رابطه با ویژگی‌های انتشارات معتبر برای چاپ کتاب مواردی را در اختیار شما قرار دهیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

هزینه چاپ کتاب در انتشاراتی‌های معتبر به چه صورت است؟

یکی از گزینه‌های مهم برای چاپ کتاب مربوط به هزینه می‌شود. همانطور که به خوبی مطلع هستید تعداد انتشاراتی‌های معتبر برای چاپ کتاب در سراسر کشور بسیار زیاد است که شما آشنایی لازم با آنها را ندارید. پیشنهاد می‌دهیم برای آنکه بتوانید بهترین انتشاراتی را پیدا کنید حتماً یک سرچ کوتاه داشته ‌باشید. انتشاراتی‌های معتبر با توجه به خدمات منحصر به فردی که به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند قطعاً هزینه بالاتری نیز دریافت خواهند کرد.

یک انتشارات شناخته شده، دارای پروانه نشر و سابقه خوبی در زمینه چاپ کتاب است. علاوه بر این مورد لازم است هزینه معقولی از افراد دریافت کنند. در رابطه با قیمت چاپ کتاب باید این نکته را توضیح دهیم که با توجه به عوامل متعددی همچون قطع کتاب، تیراژ کتاب، حق الزحمه و غیره دریافت خواهد شد.

پس پیش از هر چیزی لازم است که به طور حضوری به انتشاراتی مد نظر مراجعه کرده و یا از طریق فضای مجازی ارتباط برقرار کنید و پس از پشت سر گذاشتن مشاوره‌های لازم و مطلع شدن از تمامی موارد از سوی انتشاراتی و ارائه نیازها و درخواست خود از هزینه نهایی اطلاع پیدا کنید.

لازم است به توضیح این موضوع بپردازیم که برخی از انتشاراتی‌ها تنها با دریافت هزینه‌های گزاف از نویسندگان قصد سوء استفاده از آنها را دارند. البته توجه داشته باشید که پرداخت هزینه بسیار پایین نیز برای چاپ کتاب دلیل قانع کننده‌ای جهت خوب بودن انتشاراتی مد نظر نیست. برخی از انتشاراتی‌ها سعی می‌کنند تنها با ارائه هزینه و قیمت‌های پایین نویسنده‌ها را به سمت خود جذب کنند. با توجه به اینکه برای بعضی از نویسندگان هزینه چاپ کتاب بالا است، سعی می‌کنند این کار را به برخی ناشران سودجو بسپارند. در چنین شرایطی و در صورت چاپ کتاب با مجوز غیر معتبر، هیچ حقی در رابطه با آن نخواهید داشت و سارقان ادبی می‌توانند به راحتی از کتاب شما سوء استفاده کنند. انتشارات فروغ سیمرغ یکی از بهترین انتشارات ایران است که در عین دقت و کیفیت در چاپ کتاب، بهترین قیمت را به نویسندگان پیشنهاد می دهند.

ویژگی‌های مهم انتشارات معتبر برای چاپ کتاب

برای آنکه بتوانید یک انتشاراتی معتبر برای چاپ کتاب مد نظر خود پیدا کنید باید در رابطه با ویژگی‌های منحصر به فرد آن تحقیقات لازم را به عمل آورید. ما در ادامه قصد داریم تا از چندین مورد مهم و حائز اهمیت که به عنوان ویژگی‌های حائز اهمیت انتشارات معتبر برای چاپ کتاب به حساب می‌آید نام ببریم.

بررسی سابقه و اعتبار انتشاراتی

به شما پیشنهاد می‌دهیم که جهت چاپ کتاب خود حتماً به سراغ ناشری بروید که سابقه درخشان و قابل قبولی در زمینه چاپ کتاب به دنبال داشته‌باشد. علاوه بر این موضوع تمام نمونه‌های موجود را نیز به طور کامل بررسی کنید و همچنین با سرچ نام ناشر امکان مطلع شدن از اعتبار او وجود دارد.

عدم اعتماد به انتشاراتی‌های نامعتبر و بدون مجوز

در بسیاری از مواقع پیش آمده که مولفین تنها به دلیل عدم بررسی و تحقیقات لازم یا حتی صرف هزینه کمتر به مراکز نامعتبر و شناخته نشده جهت چاپ کتاب خود مراجعه فرمایند. در چنین شرایطی ممکن است با مشکلات متعددی همچون هدر رفتن وقت و زمان خود و ضررهای مادی و معنوی زیادی روبرو شوید. پس در هر شرایطی گرفتن استعلام در رابطه با انتشاراتی مد نظر خود را فراموش نکنید.

نحوه برخورد و پاسخگویی انتشاراتی و مسئولین آن

پس از پشت سر گذاشتن مرحله عقد قرارداد لازم است که پیگیری‌های مربوط به مراحل چاپ کتاب و اخذ مجوز توسط ناشر انجام شود. به همین دلیل نیز پاسخگویی و نحوه ارتباط شما و ناشر اهمیت بسیار زیادی به دنبال دارد. متاسفانه در بسیاری از مواقع دیده شده که برخی از ناشران فقط با یک نگاه بازاریابی به حوزه چاپ و نشر کتاب وارد شده‌اند و هیچگونه سابقه فرهنگی و علمی ندارد که این مورد می‌تواند تا حد بسیار زیادی در برخورد و نحوه پاسخگویی آنها تاثیر داشته باشد. کارشناسان انتشارات تمامی خدمات دریافت مجوز، طراحی جلد، صفحه آرایی و ویراستاری کتاب را انجام می‌دهند.

در پایان باید این نکته را بیان کنیم که انتشاراتی معتبر و شناخته شده فروغ سیمرغ در هر زمانی آماده ارائه بهترین خدمات به تمام مراجعه کنندگان عزیز می‌باشند. علاوه بر این مورد شما می‌توانید جهت کسب اطمینان از برخورد مناسب ناشر، با شماره تلفن نویسندگان کتاب تماس حاصل فرمایید.

چاپ کتاب در انتشارات معتبر و شناخته شده برای بازدهی لازم

همانطور که ملاحظه کردید در رابطه با انتشارات معتبر برای چاپ کتاب مواردی را در اختیار شما قرار دادیم. در پایان باید به طور مجدد یادآور این موضوع شویم که نباید به هیچ عنوان این موضوع را نادیده بگیرید و به هر انتشاراتی برای چاپ کتاب اطمینان کنید. قطعاً کوتاهی در این مرحله آسیب‌های زیادی را برای کتاب شما به دنبال خواهد داشت. پس بهتر است که در وهله اول در رابطه با انتشاراتی مد نظر تحقیقات لازم را انجام داده سپس به صورت حضوری مراجعه فرمایید با فضا و نمونه کارهای موجود آشنایی لازم را پیدا کنید و پس از حاصل شدن اطمینان سایر مراحل را پشت سر بگذارید. انتشارات فروغ سیمرغ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. همچنین جهت به دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ناشران کتاب در ارتباط باشید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 477 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 18 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.