کتاب مورچه کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی - کتاب مورچه

یادگیری زبان فرانسوی به‌صورت شنیداری یکی از روش‌های نوین یادگیری است که طرفداران زیادی دارد. متخصصان زبان‌آموزی نیز همیشه روی موضوع تقویت مهارت شنیداری برای ارتقا مهارت‌های زبان تاکید دارند. اگر مدت‌هاست به یادگیری زبان فرانسه فکر می‌کنید اما وقت مناسبی برای انجام این کار پیدا نکرده‌اید، بهتر است روش یادگیری شنیداری را امتحان کنید. کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی به شما کمک می‌کند در فرصت کم، این زبان شیرین را یاد بگیرید و فرانسوی را راحت و روان صحبت کنید.

درباره کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی

زبان فرانسوی یکی از شیرین‌ترین زبان‌های زنده دنیا بوده که در موسیقی و ادبیات سرآمد است. نزدیک به ۱۹۰ میلیون نفر در دنیا، فرانسوی را به‌عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند. همچنین فرانسوی بعد از زبان انگلیسی، مهم‌ترین زبان دیپلماتیک محسوب می‌شود. هرچند زبان فرانسه را جزو زبان‌های دسته اول که به انگلیسی شباهت زیادی دارند جای می‌دهند، اما تفاوت محسوسی بین گرامر این دو زبان می‌توان مشاهده کرد.

یادگیری گرامر زبان فرانسوی یکی از چالش‌های اصلی زبا‌ن‌آموزان است و همین چالش خیلی‌ها را از یادگیری این زبان منصرف می‌کند. یکی دیگر از دلایل عمده ناامید شدن زبان‌آموزان از یادگیری فرانسوی، نداشتن وقت کافی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی است. کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی، مشکلاتی که سر راه یادگیری زبان فرانسوی وجود دارند را به خوبی حل کرده است.

کتاب حاضر به نگارش زینب تیموری، یکی از بهترین کتاب‌های بازار نشر کتاب‌های زبان خارجی برای یادگیری زبان فرانسوی است. این کتاب با کمک روش‌های نوین آموزشی، سعی دارد در فرصتی کوتاه، نکات اساسی زبان فرانسه را به مخاطبان آموزش دهد.

مزیت استفاده از کتاب‌ صوتی آموزش زبان فرانسوی این است که در هر لحظه از شبانه‌روز که اراده کنید می‌توانید به یادگیری مشغول شوید. فقط کافی‌ست یک هدفون در گوش خود قرار دهید و تا هر زمان که دوست داشتید، به کتاب گوش دهید.

این کتاب صوتی جملات مختلف و پرکاربرد زبان فرانسوی را از پایه آموزش می‌دهد و هر جمله را چندبار تکرار می‌کند تا مخاطب کامل مفهوم جمله را متوجه شود.

اگر مایل هستید بیشترین استفاده را از این کتاب داشته باشید بهتر است بعد از گوینده، تک تک کلمات و جملات را با صدای بلند و دقیقا مانند او تکرار کنید. در وقفه چند ثانیه‌ای که گوینده بعد از تکرار هر جمله یا کلمه ایجاد می‌کند، شما این فرصت را دارید تا مباحث را تکرار کرده و آن‌ها را برای همیشه در ذهن خود ثبت کنید. این کتاب هم برای افراد مبتدی و هم پیشرفته مناسب است؛ زیرا با استفاده از آن هم می‌توان کلمات ساده و ابتدایی و هم جملات و کلمات پیچیده‌تر را یاد گرفت.

یکی از مزیت‌های این کتاب، درگیر کردن زبان‌آموز در پروسه آموزش است. نویسنده سعی داشته مباحث آموزش کتاب را به‌گونه‌ای طراحی کند که مخاطبان تا لحظه آخر، در فرآیند یادگیری فعال باشند و همین مشارکت باعث یادگیری بیشتر و بهتر خواهد شد. از آنجایی که استفاده از زبان مهم‌ترین راه برای فراموش نکردن مطالب است، این کتاب در هر درس و درس‌های بعدی، مدام موارد آموزشی را تکرار می‌کند و از مخاطبان نیز می‌خواهد که آن‌ها را بارها و بارها تکرار کنند تا در نهایت این موارد، به حافظه بلند‌مدت وراد شود.

درباره نسخه صوتی کتاب آموزش زبان فرانسوی

کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی را زینب تیموری نوشته و انتشارات سرزمین دانش با صدای محسن معرفی، آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی ۱۵ درس دارد که هر درس حدودا در ۲۵ دقیقه ضبط شده است. توضیحات تکمیلی کتاب به زبان فارسی است؛ به این صورت که گوینده معنی جملات و همچنین توضیحات تکمیلی را به زبان فارسی ارائه می‌کند. انتشارات سرزمین دانش کتاب‌های دیگری از جمله «کتاب آموزش زبان انگلیسی» و «کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی» را به‌صورت فایل صوتی منتشر کرده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. کتاب‌های انتشارات سرزمین دانش را می‌توانید از وبسایت یا اپلیکیشن سایت کتاب مورچه تهیه کرده و برای تقویت زبان‌های مختلف، به آن‌ها گوش کنید.

شنیدن این کتاب برای چه افرادی مناسب است

استفاده از این کتاب برای همه افرادی که به‌نوعی به یادگیری زبان فرانسوی علاقه دارند و به‌دنبال یک راه کاربردی برای آموزش هستند پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر برای یادگیری زمان کمی دارید و وقت شرکت در کلاس‌های مختلف را پیدا نمی‌کنید، این کتاب را می‌توانید به‌صورت خودآموز استفاده کنید و در راه بازگشت به خانه، موقع آشپزی، پیاده‌روی و… گوش دهید. با این کتاب لازم نیست ساعت‌ها یکجا بنشینید؛ بلکه در هر زمان اراده کنید، معلم آموزش زبان فرانسوی را در کنار خود دارید. برای دانلود کتاب آموزش زبان فرانسوی به صورت کامل می‌توانید به وبسایت یا اپلیکیشن سایت کتاب مورچه مراجعه کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : آموزش تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها