کتاب مورچه کتاب صوتی واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار - کتاب مورچه

کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار از مفاهیم معمول راه اندازی یک استارتاپ نظیر طراحی بوم مدل، شناخت بازار و رقبا عبور کرده است و به بیان نکات ناگفته و چالش بر‌انگیز کسب و کار پرداخته است. در مقدمه‌ی این کتاب آمده است: «حتما دیدید وقتی چیز خوبی را می خوانید، دوست دارید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، با همین حس چند وقت پیش من این کتاب را به فارسی ترجمه کردم البته با عنوان (واقعیت های جدید در دنیای کسب و کار) تا بتوانم آن را با فارسی زبان ها به اشتراک بگذارم. ما حرف های تازه ای در مورد ایجاد، مدیریت و رشد کسب و کارها داریم. این حرف ها البته بر پایه تئوری های علمی نیست، بلکه نشات گرفته از تجربه ۱۰ ساله ما در کسب و کارمان است. شرکت ما شرکتی کوچک است و کارش تولید نرم افزار برای شرکت‌ها و گروه‌ها است. شاید برای شما جالب باشد که بیش از ۳ میلیون نفر در جای جای دنیا از نرم افزارهای ما استفاده می کنند»

‌درباره‌ی کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار اثر جیسون فرید و دیوید هاینرهانسن

کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب  و کار برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این اثر محتوای متفاوتی از سایر آثار چاپ شده در این حوزه دارد. نویسندگان این کتاب نگاهی نو به مفهوم اداره شرکت دارد و مطالب آن برای تمام کسانی که در این حوزه فعالیت دارند، بسیار الها‌م بخش است. نکته قابل توجه در مورد این کتاب کاربردی بون آن برای تمام کسب و کارهاست. الگو و نگرشی که این اثر ارائه می‌دهد، قابلیت پیاده سازی در نظام‌های اقتصادی متفاوت و کسب و کارهای کشورهای گوناگون است.

فرید و هاینر هانسن در کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار به موضوعاتی نظیر چگونگی شروع یک کسب‌ و کار، تکنیک‌های مبارزه برای موفقیت، راه‌های پیشرفت، بهره‌وری، برخورد با رقبا، تکامل، معرفی و تبلیغات، استخدام و آسیب‌شناسی کسب‌وکار پرداخته است.

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب صوتی واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را با همکاری انتشارات کتاب کوچهو  با ترجمه حمید محمودزاده منتشر کرده است.این کتاب دارای ۸ فصل است میانگین زمان لازم برای شنیدن هر فایل صوتی حدود ۱۶دقیقه و حجم کل کتاب صوتی برابر ۱۷۱ مگابایت است.

مروری بر فصل‌های کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار

واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار

فنون مبارزه

حرکت

تکامل

رقابت

تکامل

معرفی و تبلیغ

استخدام

آسیب‌شناسی

فرهنگ

پایان

‌درباره‌ی جیسون فرید و دیوید هاینرهانسن نویسنده‌ی کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار

جیسون فرید نویسنده و بنیان‌گذار موسسه بیس‌کمپ با نام پیشین سیگنال ۳۷ است ا و سخنرانی برجسته در حوزه در زمینه‌های مدیریت، کارآفرینی و نرم‌افزار به شمار می‌آید و سمینارهای آموزشی مختلفی را در سراسر دنیا برگزار کرده است. او و دوید هانسن حاصل تجربیات خود در اداره یک کسب و کار را در قالب کتاب به رشته تحریر درآورده و آن را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

دیوید هانسِن دیگر نویسنده‌ی این کتاب متولد سال ۱۹۷۹در کشور دانمارک است. او یک برنامه‌نویس سرشناس و حرفه‌ای است که برنامه نویسی روبی آن ریلز (Ruby On Rails) را پایه گذاری کرده است. او هم‌‌چنین هم‌بنیانگذار شرکت بیس‌کمپ است و با جیسون فرید در این وزه همکاری داشته است.

ترجمه‌ی کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار به فارسی

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را با ترجمه‌ی حمید محمود زاده عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را خواند؟

افراد زیادی در سراسر جهان به کار خود عشق می‌ورزند و کار کردن برای آنها حکم سرگرمی دارد. بسیاری از این افراد آرزوی راه اندازی کسب و کار شخصی خود را دارند اما به بهانه‌های مختلف آن را به تعویق می‌اندازند. نویسندگان این کتاب عوامل مختلفی را برای این تعلل برشمرده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به سه عامل ترس از آغاز، وقت کم وکمبود سرمایه اشاره کرد. این کتاب مناسب افرادی است که خود را شخصی کارافرین می‌دانند اما تفکرات رایج در این زمینه مانع آنها شده است.

کتاب واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار در دسته‌ی کتاب‌های کارآفرینی و کسب و کار قرار دارد. و برای برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. خوانش کتاب صوتی واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار را نیما کرمی به‌عهده داشته ‌است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب  واقعیت‌های جدید در دنیای کسب و کار اثر جیسون فرید و دیوید هاینرهانسن بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کارآفرینی و کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 400 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 8 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.