کتاب مورچه کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند | بنجامين گراهام - کتاب مورچه

در افسانه‌های قدیمی انسان‎‌های خردمند تاریخچه‌ی امور فناناپذیر را در یک عبارت کوتاه خلاصه کرده‌اند: «این نیز بگذرد». اگر بخواهیم به همین روش راز یک سرمایه‌گذاری عاقلانه و باهوش را در سه کلمه خلاصه کنیم به این شعار می‌رسیم: «امنیت در سود». تهدید در تمام سیاست‌هایی که برای سود اتخاذ کرده‌اید وجود دارد. بنابراین امنیت در سود مفهومی کاملا ضروری به نظر می‌رسد. بنجامین گراهام در کتاب سرمایه‌گذار هوشمند، اصول سرمایه‌گذاری بر اساس ارزش ذاتی را بیان می‌کند. با شنیدن این اثر می‌توانید مطالب زیادی برای سرمایه گذاری در بورس بیاموزید.

‌درباره‌ی کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند اثر بنجامین گراهام

سرمایه‌گذاری در بورس می‌تواند بازار مالی خوبی را برای شما رقم بزند؛ اما به شرط آنکه بدانید چطور باید سرمایه‌گذاری کنید. یک سرمایه‌گذار باهوش در فرایند سرمایه‌گذاری‌هایش بسیار با دقت عمل می‌کند. هرچه اصول سرمایه‌گذاری عقلانی‌تر باشد، استراتژی سرمایه‌گذاری به نتایج بهتری منجر خواهد شد در کتاب صوتی سرمایه‌گذاری هوشمند می‌آموزید که خرید و فروش سهام نه تنها بر پایه‌ی شانس و اقبال نیست، بلکه نیاز به صبر و دانش خوبی از بازار هم دارد. در واقع شما نیازی به تحلیل‌های زیاد و بازی با ارقام سنگین هم ندارید. فقط باید اصولی را بدانید که بر اساس آنها بتوانید بیشترین سود را از سهامتان کسب کنید. وارن بافت، این کتاب را بهترین کتاب برای سرمایه‌گذاری می‌داند.

کتاب صوتی سرمایه‌گذاری هوشمند، یک میکروبوک صوتی است که خلاصه ای از مهم‌ترین نکات کتاب را در اختیار خواننده قرار می‌دهد. این میکروبوک صوتی دارای ۶ فصل است. میانگین زمان لازم برای شنیدن هر فایل صوتی حدود ۱۰ دقیقه و حجم کل کتاب صوتی برابر با ۷۵ مگابایت است.

‌درباره‌ی بنجامین گراهام نویسنده‌ی کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند

بنجامین گراهام یکی از پرنفوذترین سرمایه‌گذاران تاریخ بورس بوده و او را به عنوان پدر سرمایه‌گذاری ارزشی می‌شناسند و معلم افراد بزرگی چون وارن بافت بوده است. او در سال ۱۸۹۴ در لندن به دنیا آمد. خانواده‌ی او تنها یکسال پس از تولد او به آمریکا مهاجرت کردند. گراهام در سن ۹ سالگی پدرش را از دست داد و از همان دوران به فکر تامین امنیت مالی خانواده افتاد. گراهام تحصیلات خود را رشته فلسفه و ریاضی در دانشگاه کلمبیا به پایان رساند و پس از آن وارد وال استریت شد. جایی که بعدها او را شریک شرکت می‌دانستند. گراهام خرید سهام در بورس را با سرمایه‌ای اندک شروع کرد اما به روش خود اطمینان زیادی داشت و به افراد زیادی نیز مشاوره می‌داد. او پس از مدت کوتاهی توانست سود بسیاری از این راه کسب کند.

آثار تالیفی بنجامین گراهام بسیار ارزشمند و کاربردی است. او در سال ۱۹۳۴ به همراه دیوید دادد کتاب «تحلیل اوراق بهادار» را منتشر کرد. در این دوره تحلیل در هنگام خرید سهام پیشرفت چندانی نداشت و کارگزاران بدون عدم قطعیت به خرید سهام می‌پرداختند. دومین کتاب او با نام «سرمایه‌گذار هوشمند» در سال ۱۹۴۴ چاپ شد که تا به امروز از بهترین کتاب‌های حوزه سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید و یکی از منابع دانشگاهی محسوب می‌شود. تحقیقات و تحلیل‌های بنیادی او سال‌هاست منبعی معتبر برای تحلیل‌‌گران به شمار می‌آید. گراهام را می‌توان بنیان‌گذار مفاهیم جدیدی نظیر حاشیه امن، ارزش‌گذاری و ارزش ذاتی سهم دانست.

ترجمه‌ی کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند به فارسی

انتشارات سبکتو کتاب کتاب صوتی سرمایه‌گذاری هوشمند را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. سبکتو کتاب‌های مهم و کاربردی متعددی را در قالب کتاب صوتی و میکروبوک عرضه کرده است. این انتشارت به دلیل عدم تمرکز افراد به دلیل سبک زندگی پرمشغله و شلوغ، نداشتن وقت کافی و وجود اضافه نویسی در کتاب‌ها این دست از آثار را در اختیار افراد قرار داده است. با مطالعه میکروبوک‌های سبکتو می‌توانید از مطالب مهم و کلیدی آنها استفاده کنید.

چرا باید کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند را خواند؟

کتاب سرمایه‌گذار هوشمند مرجعی کامل برای اصول سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید. این چند سال پس از بحران مالی دهه ۳۰ آمریکا منتشر شد. گراهام ضمن درس گرفتن از اشتباهات پیشین خود، در این کتاب می‌آموزد چگونه می‌توان به سرمایه‌گذاری موفق تبدیل شد.

  • کتاب صوتی سرمایه‌گذاری هوشمند در دسته‌ی کتاب‌های سرمایه‌گذار و امور مالی قرار دارد.
  • کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی سرمایه‌گذار هوشمند را گروه مترجمان به‌عهده داشته‌ است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب سرمایه‌گذار هوشمند اثر بنجامین گراهام بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. نسخه چاپی این اثر با ترجمه سعید سعادتیان عرضه شده است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی بورس و سرمایه گذاری می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 594 views بار دسته بندی : مدیریت، بازاریابی و فروش تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.