کتاب مورچه کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم - کتاب مورچه

– ما عوض بشو نیستیم:
کتاب ما عوض بشو نیستیم! نوشته‌ سامانتا اِربی نوشته شده است این کتاب شما را جسورانه از دنیای آرمانی و کمال‌گرایانه مشاوران و سیاستمداران و پزشکان دور می‌کند و به اصل ماهیت زندگی شهری متوجه می‌کند. یعنی آنچه در عمل برای بسیاری از ما رخ می‌دهد و نمی‌خواهیم آن را بپذیریم و باز تصمیمات جدید می‌گیریم و باز همان آش و همان کاسه!

– پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشیِ زندگی:
کتاب پنجاه جمله طلایی برای بازاندیشیِ زندگی، بهترین جملات کارل گوستاو یونگ است در این کتاب گزیده‌ای از جملات کارل یونگ، بنیانگزار مکتب روان شناسی تحلیلی و از چهره های شاخص روانکاوی، ارائه می‌شود.

– دور دنیا در هشتاد روز:
«دور دنیا در ۸۰ روز» یکی از رمان‌های ژول ورن (۱۹۰۵-۱۸۲۸)، نویسنده مشهور فرانسوی است. این رمان یکی از کتاب‌های مجموعه پنجاه رمان کلاسیک برتر جهان می باشد.

– نفس‌های بی‌رمق:
کتاب نفس های بی رمق (چرا می دویم) نوشته‌ی دیوید اِکان می باشد. این اثر داستانی بر اساس یک ماجرای واقعی است.
برای اینکه یک دونده را کاملا، درک کنید باید با سفرش آشنا بشوید، این‌گونه متوجه نبض زندگیش خواهید شد. نفس های بی رمق که شما را با ذهنیات یک دونده مسابقه آشنا می‌کند.

– مادر ترزا، الهام بخش زندگی:
کتاب مادر ترزا، الهام بخش زندگی نوشته وایت نورث می باشد.
این کتاب در واقع زندگی‌نامۀ مادر ترزا محسوب می‌شود و حقایقی از زندگیِ ساده و پر برکتِ مادر ترزا را برای ما نمایان می‌کند.
مادر ترزا از آن دسته افرادی است که به راستی می‌توان برای آنها یک رسالت قائل شد، زندگی این گونه افراد سرشار از خیر و برکت برای تمام مردم جهان بوده است، هر چند خودشان در رفاه و خوش‌زیستیِ کامل نبوده‌اند.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.