کتاب مورچه کتاب صوتی اثر مرکب - کتاب مورچه

آنتونی رابینز: «کتاب اثر مرکب همان طرح و برنامه دقیق و ملموس است. بگذارید این کتاب انتظارات شما را به هم بریزد، پیش‌فرض‌هایتان را حذف کند، کنجکاوی‌تان را مشتعل کند و ارزش را به زندگی‌تان بازگرداند، و درست از همین حالا این کار را شروع کند. از این کتاب به‌عنوان یک راهنما برای به وجود آوردن زندگی و موفقیت که آرزویتان است استفاده کنید. اگر این کار و بقیه کارهای صحیح را انجام داده و هر روز به همین طریق ادامه دهید، مطمئناً زندگی بهترین روی خود را به شما نشان خواهد داد.»

درباره کتاب صوتی اثر مرکب

كتاب صوتي اثر مرکب The Compound Effect نوشته‌ی «دارن هاردی» در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این کتاب مشهور دستورالعمل‌ لازم برای موفقیت و دستیابی به اهداف و آرزو‌ها را ارائه می‌کند. نویسنده در این اثر بر این باور است موفقیت نیازمند داروی سحرآمیز یا خارق‌العاده‌ای نیست، بلکه می‌توان با اصلاح عادات و رفتار و انجام یک سری قواعد و اصول ساده به موفقیتی پایدار و همیشگی رسید. انگیزه یکی از برجسته‌ترین المان‌های توصیف شده در این کتاب است، انگیزه مانند بمب انرژی عمل می‌کند و هر فرد را به موفقیت می‌رساند. این نویسنده در این اثر بارها تأکید می‌کند شعله‌ی انگیزه‌ی را همواره روشن نگه دارید و تفاوت‌های مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد کنید. اصول مطرح شده در این کتاب بهترین ابزارهای کسب موفقیت هستند و با وجود آن‌ها رسیدن به موفقیت دیگر یک آرزو نیست. «دارن هاردی» این اثر مهم و معروف را طی شش فصل نوشته است که عبارت‌اند از:

  • اثر مرکب در عمل
  • انتخاب‌ها
  • عادت‌ها
  • تکانه: آغاز حرکت تو به‌سوی هدف
  • عامل‌های تأثیرگذار بیرونی
  • شتاب گرفتن: وقتی که نتایجت چند برابر می‌شوند

درباره دارن هاردی

«دارن هاردی» Darren Hardy نویسنده، مشاور و سخنران آمریکایی در ۲۶ فوریه سال ۱۹۷۱ به دنیا آمد. او از جوانی فعالیتش در کسب‌وکار و تجارت‌های گوناگون را آغاز و در سال ۲۰۰۷ نشریه موفقیت SUCCESS magazine را منتشر کرد. او به مدت هشت سال در این نشریه فعالیت و در سال ۲۰۱۵ آن را ترک کرد. او پس از این دوران چندین برنامه‌ی تلویزیونی بسیار موفق راه‌اندازی و با افراد تأثیرگذاری مصاحبه کرد. این مصاحبه‌ها و گفت‌وگوها بر مسیر شخصی و زندگی «دارن هاردی» بسیار اثرگذار بودند. او به عادت‌ها و رفتارهای افراد موفق و مشهور پی برد و چندین اثر در حوزه‌ی موفقیت فردی و کاری نگاشت. او اولین اثرش كتاب اثر مرکب را در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی روبه‌رو شد. این کتاب پس از انتشار در فهرست پرفروش‌ترین‌های مجله نیویورک‌تایمز قرار گرفت و به زبان‌های گوناگون ترجمه شد. «دارن هاردی» پس از این موفقیت نوشتن را به‌طورجدی دنبال کرد و کتاب «بهترین سال زندگی تو» Living Your Best Year Ever را در سال ۲۰۱۱ به چاپ رساند. «پیغام سری برای موفق شدن»، «رهبری در قرن ۲۱»، «باورهایی برای یک زندگی موفق» و «دیوانگان ثروت‌ساز» از دیگر آثار این نویسنده هستند که طی دهه‌ی اخیر منتشر شده‌اند. تمامی این آثار به فارسی ترجمه شده‌اند و نسخه‌ی صوتی و الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن سایت کتاب مورچه برای خرید و دانلود موجود است.

ترجمه کتاب صوتی اثر مرکب به زبان فارسی

كتاب صوتی اثر مرکب نوشته‌ی «دارن هاردی» یکی از معروف‌ترین آثار حوزه‌ی موفقیت در میان خوانندگان فارسی‌زبان نیز بسیار محبوب است. این اثر تاکنون از سوی بیش از ده ناشر ایرانی با ترجمه‌های گوناگون منتشر شده است. این کتاب با ترجمه‌ی «میلاد حیدری» از سوی انتشارات نگاه نوین در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و یک سال پس از آن دو انتشارات کتیبه پارسی و نسل نواندیش به ترتیب با ترجمه‌های «افسانه درویشی» و «شاهین بیات» هم آن را راهی بازار کردند. تا امروز چندین نسخه‌ی صوتی نیز از آن منتشر شده است. یکی از نسخه‌های صوتی اثر مرکب نوشته‌ی «دارن هاردی» با ترجمه‌ی «فرخ بافنده» با روایت «شهره روحی»، «کامبیز خلیلی» و «هوتن شاطری‌پور» از سوی ناشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است که در همین صفحه از سایت کتاب مورچه برای خرید و دانلود موجود است. «فرخ بافنده» مترجم ایرانی ترجمه‌ی ده‌ها اثر روانشناسی و موفقیت فردی را در کارنامه‌ی کاریش دارد.

در بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم

ادعاهای هیجان‌انگیز در رابطه با پولدار شدن، خوش‌اندام شدن، جوان‌تر شدن، جذاب‌تر شدن، و غیره مدام ما را بمباران می‌کنند. همگی هم یک شبه، و فقط و فقط با مثلاً سه بار پرداخت ۳۹٫۹۵ دلار ناقابل! این پیام‌های بازاریابی تکرارشونده، احساس و درک ما را در رابطه با آنچه واقعاً برای موفق شدن لازم است تحریف کرده‌اند. ما اصول پایه‌ای ساده ولی ژرفی را که برای موفق شدن لازم است از نظر دور داشته‌ایم!

من از همه‌ی این‌ها خسته شده‌ام! دیگر نمی‌خواهم بنشینم و این پیام‌های بی‌سروته را تماشا کنم که آدم‌ها را از مسیر درست منحرف می‌کنند. من این کتاب را می‌نویسم تا تو را به اصول اولیه برگردانم. قرار است کمکت کنم گوش‌هایت را روی جاروجنجال‌های بیهوده ببندی و تمرکزت را روی اصول اساسی که مهم هستند بگذاری. می‌توانی فوراً تمرین‌ها و اصل‌های موفقیت ذکر شده در این کتاب را، که درستی‌شان در گذر زمان ثابت شده است، در زندگی خودت به کار ببندی تا نتایج ملموس و ماندگار به دست آوری. من نحوه‌ی مهار قدرت «اثر مرکب» را به تو یاد خواهم داد . همان سیستم‌عاملی که، خوب یا بد، زندگی تو را اداره می‌کند. اگر این سیستم را به نفع خودت استفاده کنی، حقیقتاً قادر که خواهی بود زندگی‌ات را متحول کنی. حتماً شنیده‌ای که می‌توانی به هر چیزی برسی که ذهنت را به آن معطوف می‌کنی، درست است؟ بله، البته به شرطی که بدانی چه طور. «اثر مرکب» کتاب راهنمایی است که به تو می‌آموزد چه طور در استفاده از این سیستم خبره شوی. وقتی خبره شدی، هیچ چیزی نیست که نتوانی به دست آوری یا در آن موفق شوی.

از کجا میدانم «اثر مرکب» تنها فرایندی است که برای رسیدن به نهایت موفقیت به آن نیاز داری؟ اول این که: من این اصول را در زندگي خودم به کار بسته‌ام و موفق شده‌ام. البته خوشم نمی‌آید مثل بعضی از نویسنده‌ها موفقیت و شهرت و ثروتم را جار بزنم، ولی مهم است که بدانی حرف‌هایم برگرفته از تجربه‌های خودم است . من شاهدی زنده به تو عرضه می‌کنم، نه مشتی نظریه‌ی تقلیدی تکراری! همان‌طور که آنتونی رابینز اشاره کرده است، من در تلاش‌های کاری‌ام به موفقیت خارق‌العاده‌ای دست‌ یافته‌ام، چون مصمم بوده‌ام طبق اصولی که در این کتاب می‌خوانی زندگی کنم. در عرض بیست سال گذشته تحقیقات جامعی درباره‌ی موفقیت و دستاوردهای فردی کرده‌ام.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.