کتاب مورچه فست فود سالم بخش دو - کتاب مورچه

نکاتی برای تحت کنترل نگه داشتن کالری فست فود

در مورد چاشنی ها و چاشنی ها مراقب باشید. هنگام انتخاب اقلام، به سس‌های سالاد پر کالری و چربی، سس‌ها، سس‌ها و موادی مانند خامه ترش توجه کنید. به ویژه سس های مایونز و روغنی کالری زیادی اضافه می کنند. سعی کنید سس مایونز را در دست بگیرید و یک بسته سس کچاپ یا خردل بخواهید و می توانید با کنترل میزان مصرف ساندویچ خود، به آن اضافه کنید.

 

به نوشیدنی های صفر کالری پایبند باشید. سودا رژیم آنلاین منبع عظیمی از کالری های پنهان است. یک نوشابه گازدار بزرگ حدود ۳۰۰ کالری دارد که می تواند به سرعت بخش بزرگی از کالری دریافتی روزانه شما را ببلعد. شیک ها حتی بدتر هستند، با حداکثر ۸۰۰ کالری و چربی اشباع شده در روز. و فریب لیموناد و نوشیدنی‌های میوه‌ای را نخورید که کالری و شکر را بدون مواد مغذی اضافه می‌کنند. به جای آن آب، نوشابه رژیمی یا چای شیرین نشده سفارش دهید.

 

در مورد طرفین عاقل باشید آیتم های منو را که با یک یا چند غذای جانبی همراه هستند تماشا کنید. غذاهایی که می توانند به سرعت کالری را افزایش دهند عبارتند از سیب زمینی سرخ شده، چیپس، برنج، رشته فرنگی، حلقه های پیاز، سالاد کلم، ماکارونی و پنیر، بیسکویت، و پوره سیب زمینی با سس. بهتر است سالادهای جانبی با سس سبک، سیب زمینی پخته (روی رویه ها آسان)، فنجان های میوه تازه، ذرت روی بلال، یا برش های سیب باشد.

 

سیب زمینی سرخ کرده را پاس کنید. آیا واقعا به آن سیب زمینی سرخ کرده نیاز دارید؟ یک ساندویچ یا همبرگر باید به تنهایی سیر کننده باشد. یا اگر وعده غذایی شما بدون سیب زمینی سرخ شده کامل به نظر نمی رسد، کوچکترین اندازه را انتخاب کنید (که می تواند ۴۰۰ کالری کمتر از یک وعده بزرگ باشد).

 

بیکن را کنار بگذارید. افزودن بیکن به ساندویچ ها و سالادها برای طعم بیشتر وسوسه انگیز است، اما بیکن مواد مغذی بسیار کمی دارد و چربی و کالری بالایی دارد. در عوض، سعی کنید ترشی، پیاز، کاهو، گوجه فرنگی یا خردل اضافی سفارش دهید تا بدون چربی طعم و مزه بدهید.

 

مطمئن شوید که سالاد فست فود شما یک خرابکار رژیم مخفیانه نیست

پانسمان کم چرب و بدون چربی را انتخاب کنید و آن را در پهلو بخواهید تا بتوانید میزان استفاده را کنترل کنید.

از مواد پرچرب مانند تکه های بیکن، پنیر، کروتون و نودل های ترد صرف نظر کنید. آنها می توانند صدها کالری اضافه کنند!

از مصرف سالاد تاکو اجتناب کنید. پوسته‌های سرخ‌شده، چیپس تورتیلا، پنیر و خامه ترش آن‌ها را به رژیم غذایی پرچرب و پرکالری تبدیل می‌کند.

سالادهایی را با مرغ کبابی، میگو یا سبزیجات انتخاب کنید. از مصرف سالاد با مرغ سوخاری یا سایر چاشنی های سرخ شده خودداری کنید.

فست فود سالم در فروشگاه های زنجیره ای برگر

فست فود معمولی یک همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده رژیم آنلاین و یک نوشیدنی به راحتی می تواند به کالری یک روز کامل اضافه کند. این یک دستور غذایی (و کنترل وزن) برای فاجعه است. همبرگر به تنهایی در بسیاری از فست فودها می تواند بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کالری داشته باشد، به خصوص زمانی که با نان های اضافی، بیکن و پنیر پر شود.

 

برای کاهش کالری و چربی، باید به اندازه وعده ها و رویه ها و کناره های پرچرب نیز توجه ویژه ای داشته باشید. همه چیزهایی که به وعده غذایی خود اضافه می کنید مهم است – از سیب زمینی سرخ شده تا نوشابه یا شیک.

نکاتی برای انتخاب های سالم تر در غذاهای همبرگر فست فود:

به یک نان همبرگر بچسبید. بدون برگر دو یا سه تایی! همبرگرها با دو یا سه نان گوشت گاو، مقدار زیادی کالری غیر ضروری و چربی ناسالم (تا ۸۰۰ کالری و ۴۰ گرم چربی) اضافه می کنند.

 

سس مایونز را نگه دارید یا روی آن کم کنید. شما می توانید حدود ۱۰۰ کالری را حذف کنید. اگر به طعم و مزه نیاز دارید سس کچاپ یا خردل اضافه کنید.

 

به راحتی از سس های مخصوص استفاده کنید که کالری زیادی اضافه می کنند. اگر نمی خواهید بدون این کار، سس کناری را بخواهید. کمی راه طولانی را طی می کند.

 

به بیکن، پنیر، حلقه‌های پیاز و سایر مواد همبرگر پر کالری، نه بگویید. اگر می‌خواهید کمی به آن علاقه‌مند شوید، با ترشی‌های اضافی یا آووکادوی مفید برای قلب بروید.

 

در مورد همبرگر یا ساندویچ بدون گوشت بپرسید، مانند همبرگر گیاهی در برگر کینگ یا پنیر کبابی در In-N-Out Burger.

 

سیب زمینی سرخ شده را کنار بگذارید. صدها کالری ذخیره خواهید کرد (۵۱۰ کالری برای یک سیب زمینی سرخ کرده بزرگ مک دونالد، ۳۴۰ کالری برای یک غذای متوسط).

 

منوی کودک را بررسی کنید. همبرگرهای خردسال رژیم آنلاین و کودکان معمولاً بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کالری دارند که آنها را به انتخاب سالم تری تبدیل می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 7 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.