کتاب مورچه کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن - کتاب مورچه

ویلیام اچ. مک ریون:

«به یاد داشته باشید… هرروز با تکمیل یک کار شروع کنید. کسی را پیدا کنید که در سختی‌های زندگی کمک‌حالتان باشد. به همه احترام بگذارید. بدانید که زندگی عادلانه نیست و شما اغلب شکست خواهید خورد. اما اگر شما بعضی از خطرات را به جان بخرید، در سخت‌ترین شرایط قامت راست کنید، روی قلدرها را کم کنید، دست یاری به سمت زمین‌خوردگان دراز کنید، و به‌هیچ‌وجه تسلیم نشوید اگر اين کارها را انجام دهید، می‌توانید زندگی خود به سمت شرایطی بهتر تغییر دهید… و شاید حتی جهان را!»

درباره کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

کتاب «تختخوابت را مرتب کن» make your bed اثر «ویلیام اچ. مک ریون» در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در همان سال توانست به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز انتخاب شود. این اثر در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی رشد و خودیاری قرار دارد ولی یک تفاوت عمده با تمام کتاب‌های این حوزه دارد، این اثر تجربیات و «ویلیام اچ. مک ریون»، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا است. او براساس سال‌ها فعالیت و تلاش شبانه‌روزی‌اش در عملیات گوناگون در سراسر دنیا مطالب این کتاب را به نگارش درآورده است. او ابتدا مطالب این اثر را در سخنرانی فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس بیان کرد که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد. او پس از مدتی این مطالب را به‌صورت مکتوب درآورد که در مدت‌زمان کوتاه به زبان‌های مختلف ترجمه شد.

کتاب صوتی «تختخوابت را مرتب کن» شامل ده فصل است که عبارت‌اند از نمی‌توانید به‌تنهایی از پس کارهایتان برآیید، فقط بزرگی دلتان مهم است، زندگی عادلانه نیست، ادامه دهید، شکست انسان را قوی‌تر می‌کند، باید جسارت زیادی داشته باشید، جلوی زورگوها بایستید، در شرایط سخت، بیشتر تلاش کنید، به دیگران امید بدهید و هرگز تسلیم نشوید. هر یک از این فصل‌ها یک قانون را تحلیل می‌کند و از اجرای پیوسته و دقیق کارهای کوچک که منجر به  نتایج بزرگ و شگفت‌انگیزی می‌شوند، سخن می‌گوید. «ویلیام اچ. مک ریون» بر این باور است که آموزه‌های این ده فصل سبب رشد و موفقیت فردی می‌شود.

علت نام‌گذاری این کتاب به این دلیل است که «ویلیام اچ. مک ریون» معتقد است اگر می‌خواهید زندگی خود و شاید جهان را تغییر دهید… با مرتب کردن تختتان شروع کنید… گاهی اوقات مهم نیست چقدر هم سعی می‌کنید، مهم نیست چقدر هم خوب هستید… به پا خیزید، به آینده نگاه کنید، و به جلو پیش بروید.

درباره ویلیام اچ. مک ریون

«ویلیام اچ.مک‌ریون» William H. McRaven ژنرال چهار ستاره در نیروی دریایی ارتش ایالات‌متحده و فارغ‌التحصیل دانشگاه تگزاس است. او بیش از سی سال در ارتش فعالیت کرده و در موقعیت و شرایط اضطراری زیادی قرارگرفته است. او به‌عنوان افسر نیروی دریایی در ارتش خدمت کرده و فرماندهی چندین عملیات‌ را بر عهده داشته است. سال ۲۰۱۲ نام او در فهرست برگزیده‌ترین دانش‌آموختگان دانشگاه تگزاس قرار گرفت و از سال ۲۰۱۷ او را به‌عنوان نویسنده‌ای مشهور می‌شناسند. او ده درسی که در دوران مقدماتی نیروی دریایی آموزش‌دیده را در کتاب «تختخوابت را مرتب کن» بازگو کرده است که پس از انتشار آن به شهرت جهانی رسید.

ترجمه کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن  به زبان فارسی

کتاب صوتی «تختخوابت را مرتب کن» اثر «ویلیام اچ. مک ریون» را ناشر صوتی آوا نامه با صدای «میلاد فتوحی» منتشر کرده است و نسخه‌ی صوتی آن در این صفحه از سایت کتاب مورچه برای خرید و دانلود موجود است. این اثر را «حسین گازر» به فارسی ترجمه کرده‌ است، او مترجم آثار حوزه‌ی موفقیت و روانشناسی است از ترجمه‌های دیگر او می‌توان به کتاب‌های «راه‌حل جایگزین»، «پپ گواردیولا» و «رهبری » اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن سایت کتاب مورچه برای خرید و دانلود موجود است. کتاب «تختخوابت را مرتب کن» اثر «ویلیام اچ. مک ریون» را «محمدجواد نعمتی» و «عرفان بنداد» هم به فارسی ترجمه کرده‌اند و نسخه‌ی الکترونیک ترجمه‌ی آن‌ها نیز در سایت و اپلیکیشن سایت کتاب مورچه برای خرید و دانلود موجود است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.