کتاب مورچه کتاب صوتی قدرت عادت - کتاب مورچه

– عادت
در زندگی روزمره هر شخص خیلی از کارها به‌طور ناخودآگاه انجام می‌شود، این یعنی انجام این اتفاق برای هر شخصی بعد از گذشت زمانی معین تبدیل به عادت می‌شود. مثلا شخصی هر شب ساعت ۱۱ مسواک می‌زند، در این میان یک شب به‌طور ناخواسته به سمت مسواک خود رفته و آن را در دست می‌گیرد ناگهان متوجه می‌شود که بدون تصمیم گیری قبلی این کار را انجام داده است. تعداد بی‌شماری از ما خواستار تغییر سری عادت‌های اشتباه و غلط خود هستیم. کتاب صوتی «قدرت عادت» چکیده‌ای پر محتوا از نظریه‌ها، مصاحبه‌ها و تحقیقات به‌عمل آمده از چندصد تن دانشمند و فیلسوف می‌باشد که به این مهم کمک چشم‌گیری خواهد کرد. این اثر به سه بخش تقسیم شده که هرکدام مضمون پرمحتوای خود را دارد. برای معرفی کتاب «قدرت عادت» همین بس‌ که پس از نشر، بیش‌تر از ۶۰ هفته در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بود.

– قدرت
نشر صوتی آوانامه با همکاری انتشارات نسل نواندیش کتاب صوتی «قدرت عادت» که شامل رازهایی برای تغییر عادت‌ها و موفقیت‌هایی که پس از آن تغییر کسب می‌کنیم را با صدای حامد حشمتی برای شما علاقمندان به کتاب‌های انگیزشی تولید و منتشر کرده است.

– قدرت عادت
قدرت عادت به سعی و کوشش نویسنده و گزارشگری معروف به‌نام چارلز داهیگ در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و رازهایی درباره‌ی عادت و تاثیر گذاری آن در زندگی و نتیجه آن پس از تغییر عادت‌ها به ما ارائه می‌دهد. این نویسنده و گزارشگر در سال ۱۹۷۴ متولد شده و ابتدای کار خود را با روزنامه لس‌آنجلس تایمز شروع و هم‌اکنون با روزنامه نیویورک تایمز همکاری می‌کند.

– بخشی از کتاب
دانگی به همه بازیکنان دستورهای کاری مشابه داد. بچه‌های تیم بارها و بارها نقش‌هایشان را تمرین کردند. تقریبا یک سال طول کشید تا سیستم دانگی بازی را به دست بگیرد. آن‌ها ابتدا حتی بازی‌های ساده و آزمایشی را هم باختند. ستون‌نویس‌های ورزشی انتقاد می‌کردند که بوکانیرزها تا کی می‌خواهند وقتشان را برای خزعبلات روان‌شناسی تلف کنند. ولی آن‌‌ها به تدریج پیشرفت کردند. سرانجام…

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 324 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.