کتاب مورچه کتاب صوتی قورباغه را بخور - کتاب مورچه

تکنولوژی، دنیای امروز را تبدیل به یک دنیای اهمال‌کار کرده است. ما به عنوان انسان مدرن مدام در حال پشت گوش انداختن کارها هستیم. مدام تصور می‌کنیم که زمان کافی برای انجام امور زندگی داریم و همین موضوع در نهایت باعث می‌شود تا از موفقیت و پیشرفت دور شویم. برایان تریسی در کتاب صوتی قورباغه را بخور روش‌ها و راهکارهایی مفید برای کنارگذاشتن عادت تنبلی ارائه می‌کند.

درباره کتاب صوتی قورباغه را بخور

کتاب صوتی قورباغه را بخور اثر مشهور و پرطرفدار برایان تریسی است که بعد از انتشار در سراسر دنیا سر و صدای زیادی به پا کرد. در این کتاب ۲۱ راه برای کنار گذاشتن اهمال‌کاری، تنبلی و مدیریت زمان ارائه می‌شود. برایان تریسی در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور زمان خود را مدیریت کنید و کارها و اموری که تصور می‌کردید تا امروز مدام پشت گوش می‌اندازید را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید. تریسی می‌گوید هر کاری را که قصد انجامش را دارید سخت یا آسان بدون تعلل انجام دهید. چه کاری سخت‌تر و مشمئزکننده‌تر از خوردن یا قورت دادن قورباغه در اول صبح است؟ اما تصور کنید هر روز صبح یک قورباغه قورت می‌دهید. آن‌وقت دیگر امور در طول روز به نظرتان ساده و آسان می‌آید و کارهایتان را بدون تعلل انجام می‌دهید.

در حقیقت این موضوع که کارتان را مثل یک قورباغه تصور کنید که قورتش می‌دهید. یکی از مهم‌ترین و مشهورترین عبارات در دنیای موفقیت است که از سوی برایان تریسی روانشناس موفق در سطح جهان مطرح و معرفی شد. بسیاری از افراد با شیوه‌های این کتاب توانستند اهمال‌کاری را کنار بگذارند و از آموزه‌هایی که تریسی در این کتاب برای تقویت ذهن و زندگی موفق ارائه کرده بهره‌مند شوند.

روش‌ها، راهکارها و استراتژی‌هایی که برایان تریسی در کتاب صوتی قورباقه را بخور ارائه می‌کند همه اثبات و آزمون شده هستند و به شکل کاربردی و قابل اجرا به افراد کمک می‌کند تا در مدیریت زمان موفق عمل کنند و واهمه عقب افتادن کارهایشان را نداشته باشند.

کتاب صوتی قورباغه را بخور با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی و خوانش مهدی بقاییان در مدت زمان ۴ ساعت از سوی انتشارات ذهن آویز منتشر شده است.

چرا باید کتاب صوتی قورباغه را بخور را شنید

کتاب قورباغه را بخور کتابی تاثیرگذار و کاربردی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در حل کردن معضلات کاری و اجتماعی و شخصی کمک کند. اگر قصد دارید عادت بد اهمال‌کاری و تنبلی را کنار بگذارید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب صوتی قورباغه را بخور در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت قرار دارد.
  • کتاب صوتی قورباغه را بخور مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.

ترجمه‌‌ کتاب قورباغه را بخور

کتاب قورباغه را بخور با ترجمه‌های مختلفی در بازار نشر عرضه شده است و ایرانیان از این کتاب استقبال خوبی داشته‌اند. این کتاب با عنوان قورباغه را قورت بده نیز در بازار موجود است. «امیر جهانبان نجف‌آبادی»، «سعید خداداد»، «لیلا ادیبی» و روزبه شبانی از جمله مترجمانی هستند که این کتاب را به فارسی برگردانده اند.

 «قورباغه‌ات را ببوس» عنوان دیگری از کتاب‌های برایان تریسی در سال ۲۰۱۲ است که آن را با همراهی کریستینا تریسی نوشته است. این کتاب ۱۲ شیوه‌ی موثر برای تبدیل موارد منفی به مثبت را ارئه می‌دهد و مطالب آن به کتاب قورباغه‌ را بخور یا قورباغه‌ات را قورت بده مرتبط نیست.

درباره برایان تریسی

زمانی که صحبت از کتاب‌های موفقیت و کسب و کار می‌شود اولین نامی که به ذهن خطور می‌کند برایان تریسی است. چهره‌ای که سال‌هاست با کتاب‌ها و سخنرانی‌های خود الهام‌بخش موفقیت بسیاری از افراد در جهان بوده است. او در سال ۱۹۴۴ در خانواده‌ای کم درآمد به دنیا آمد. زندگی برایان تریسی زندگی عجیب و تاثیرگذاری بوده است. او همواره در دوره نوجوانی و جوانی در رویای داشتن ثروت زیاد و میلیونر شدن بود. به همین دلیل کار کردن را از سن کم شروع کرد. درس و تحصیل را درآن زمان نیمه کاره رها کرد. تریسی بعد از اینکه درس و مدرسه را کنار گذاشت به شستن ظرف و نظافت‌کاری در یک هتل مشغول شد. بعد از آن کار در کارگاه چوب‌بری، کارخانه، مزارع دامداری و ۸ سال کار با کشتی‌های باربری در ادامه فعالیت‌های او بودند. بعد از چند سال تجربه‌ی کاری سخت و پر تلاش در نهایت برایان که در سن ۲۳- ۲۴ سالگی بود به این فکر افتاد که چرا با وجود کار زیاد هنوز عده‌ای هستند که از نظر شغلی از او جلوتر هستند. همین موضوع باعث شد تا تریسی با الگو قرار دادن زندگی و روش کاری فروشندگان موفق در سن ۲۵ سالگی روش کاری خود را به کلی تغییر دهد؛ و تبدیل به یکی از فروشندگان حرفه‌ای و کارآمد شد. او در ۲۵ سالگی با ثبت شرکت و استخدام ۹۵ نفر کار خود را به عنوان یک مدیر فروش موفق آغاز کرد.

برایان تریسی بعد از سال‌ها تجربه و سختی یکی از افراد موفق و تاثیرگذار در جهان است که موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی سال‌ها بعد تحصیلات خود را در رشته بازرگانی ادامه داد. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از ۳۰۰ محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از ۲۰ عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد.

«نیروی اعتماد به‌ نفس»، «مدیریت زمان»، «ساکت شو و انجامش بده»، «همان‌قدر به‌ دست می‌آورید که شایستگی دارید»، «مذاکره»، «بازآفرینی»، «۴۷ راز ثروتمند شدن»، «۲۱ ترفند کسب و کار»، «۱۰۰ قانون بی چون و چرا برای موفقیت در تجارت»، «بهانه ممنوع»، «مدیریت درونی»، «ترمز را رها کن»، «برنامه پرواز»، «رسیدن به استقلال مالی»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «فوق ستاره فروش شوید»، تمرکز روی هدف «موفقیت بی‌نهایت در فروش»، «موفقیت در فروش نامحدود»، «چطور بهترین افراد را استخدام کنیم و نگه داریم» تعدادی از کتاب‌های تریسی هستند که در ایران ترجمه شده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.