کتاب مورچه کتاب صوتی رهایی از افکار منفی - کتاب مورچه

رهایی از افکار منفی مصاحبه ی دکتر دیوید برنز نویسنده کتاب از حال به حال خوب است. او در این مصاحبه از تجربه های شخصی تا تکنیک های درمانی افسردگی مثل شناخت درمانی توضیح می دهد
روابط تیره، آزار دهنده هستند. بیشتر ما احساس ارزشمندی را تا حدی بر اساس روابط خود با دیگران حس می‌کنیم. جروبحث یا جنگیدن با فردی که برای شما مهم است، لذتی ندارد. حتی کینه‌توزی نسبت به فردی که اهمیتی برای شما ندارد، نیز ممکن است باعث فرسودگی شما شده و انرژی و شادی‌تان را از بین ببرد.
فرقی نمی‌کند فردی که با او اختلاف دارید همسر، خواهر یا برادر، پدر یا مادر، همسایه، دوست شما یا فردی کاملا غریبه باشد. هر که باشد، به شما نشان خواهیم داد که چگونه احساس ناامیدی و تنفر را به صمیمیت و اعتماد تبدیل کنید و این می‌تواند بسیار سریع‌تر از تصورتان اتفاق بیفتد. در واقع، این کار، گاه فقط ظرف چند دقیقه انجام می‌شود.
این تغییر به تلاش بسیاری از جانب شما نیاز دارد. پس ملزم هستید برخی ویژگی‌های خودتان را ببینید که پیش از این، تمایلی به دیدن آن‌ها نداشتید. مسیر دستیابی به صمیمیت تقریبا همیشه با درد و رنج همراه است. اگر بتوانید شهامت و فروتنی پیشه کنید و تمایل داشته باشید که آستین‌های خود را بالا بزنید و تلاش کنید، پدیده‌ای شگفت‌انگیز به شما نشان خواهیم داد که زندگی‌تان را تغییر خواهد داد.
در زندگی همه‌ی ما، افرادی هستند که با آن‌ها اختلاف داریم: یکی از دوستان یا همکاران ما که همواره شکایت می‌کند، رئیس ما که همواره در حال انتقاد است، یک همسایه‌ی بداخلاق، یک نوجوان که اخم می‌کند و در را به هم می‌کوبد یا همسری دوست‌داشتنی اما آزار دهنده.
شما لایق روابط صمیمی و باارزش هستید، و کتاب صوتی از رابطه بد به رابطه خوب (Feeling good together) که در نوع خود بهترین است چگونگی این کار را به شما نشان می‌دهد. شنیدن این کتاب را به زوج‌هایی که می‌خواهند روابط شاد و سالمی داشته باشند توصیه می‌شود.
دکتر دیوید دی. برنز (David D. Burns)، استادیار بازنشسته‌ی روان‌شناسی بالینی دانشکده‌ی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی استانفورد و پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی هاروارد است. کتاب پرفروش او با عنوان از حال بد به حال خوب بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته است.
در سال‌های اخیر، بیش از ۵۰۰۰۰ متخصص بهداشت روانی در برنامه‌های آموزشی دکتر برنز در سرتاسر آمریکا و کانادا شرکت کرده‌اند. بیش از ۱۰۰ مقاله درباره‌ی کارها و آثار او در مجلاتی مانند Reader’s Digest و Psychology Today به چاپ رسیده است. همچنین وی در مصاحبه‌های متعددی با مجریان رادیو و تلویزیون، از جمله اپرا وینفری، مایک والاس، چارلی روز، موری پویچ و فیل دوناهو شرکت کرده است.

ادامه…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : روانشناسی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.